Quote
Елена Прекрасная, F6a (Уарч-Кая)
Материал из Wiki.risk.ru.
Маршрут начинается в трех метрах правее "СерпомПо".
R0-R1 25 метров.Первые 15 метров по почти вертикальной плите с малым количеством зацепок. Сложность примерно 6а. Далее "ложится" и через небольшую стеночку выход на станцию.
R1-R2 25 метров. От маршрута СерпомПо забираем чуть вправо. Очень простое лазание по покатым плитам. Практически пешком.
R2-R3 45 метров. Лазание по покатым плитам. Сложность примерно 4с-5а
R3-R4 45 метров. Ключевая веревка. Сложное место примерно посередине - характерное для Уарчкая отсутствие зацепок при крутизне ок.75 градусов. Сложность 6а
R4-R5 40 метров. Несложное лазание с небольшими крутыми участками. На этой веревке много живых камней. Сложность 5a-5b
R5-R6 примерно 35-40 метров. Примерно через 20 метров маршрут ветвится: прямо вверх через небольшое нависание на вершину. Сложно. Примерно 6а+. Направо - легче...
Общее впечатление: маршрут менее известный, чем Шамбала. По сути, примерно равен ей по сложности и по "интересности". Маршрут относительно новый, поэтому много живых камней (особенно на пятой вевревке), которые можно скинуть друг на друга или в сторону маршрутов Шамбала и Алина.
Маршрут пройдено зв"язкою Потопляк-Тарасьєв. Перший маршрут весняних зборів 2010 року.
Коментарі:
Головне в "Єлені" - знайти початок )
Підхід під мультипітчі Уарч-Каї починається в 150-200м. в бік Форосу від джерела, пам"ятника-меморіалу, та початку Шайтан-Мердвень (стежки "Чортові сходи).
Добре натоптана стежка веде в ліс під стіну, стіна чудово продивляється з дороги.
Притримуватись потрібно лівого боку (стежка праворуч веде до "Карнавалу", "Добрині")
Вийдете до початку "РедФокса" та "Шамбали". (Всі маршрути підписані).
З цього місця необхідно спуститись ліворуч в невеликий провал, піднятись з нього в обхід скелі. Відразу ж буде невелика галявинка, сосна, над нею гарним каліграфічним почерком написано "Елена Прекрасная".
Наведений опис цілком достатній, зупинюсь лише на кількох моментах:
Початок маршруту вимагає повної концентрації. Це одне з найскладніших місць, і мабуть найнебезпечніше. Все дуже гладенько і круто. При зриві з перших відтяжок зустріч з сосною неминуча.
Якщо мотузка 60м., то першу станцію можна пропустити.
R3-R4 - ключ. Лазання на терті. Під руки нема майже нічого. Пробивка лояльна, далеко не полетиш. Маю велике бажання наступного разу пройти першим і чисто.
R4-R5 - нескладно, але у верхній частині велика відстань між шлямбурами. Станція в 5м. правіше групи дерев (знизу не проглядається)
R5-R6 - клас! круто, але значно багатіший рельєф. В середній частині маршрут розходиться. Лівий варіант веде "влоб" через нависання. Правий впирається в нависання, шукайте зачепи праворуч - там простий вихід.
Якщо обходити крайню мотузку праворуч, то маршрут приблизно однаковий по складності з "Шамбалою". Але ключ "на терті" трохи довший. Загалом - цікаві обидва.
Вище середини маршут проходить над "Шамбалою", хоча він і доволі монолітний, але будьте обережними з живим камінням. Також з огляду на травневу трагедію під "СерпомПо" - в черзі на маршрут під першою станцією краще не стояти.